יום ראשון, 3 בפברואר 2013

להשיג מחירי לינה כדאיים ב-Holiday Inn Montgomery Airport South, מונטגומרי, אלבמה, ארצות הברית

מונטגומרי, אלבמה, ארצות הברית, Holiday Inn Montgomery Airport South

Holiday Inn Montgomery Airport South

Holiday Inn Montgomery Airport South מציע קונסיירז', מסלול גולף ומעלית. בנוסף, יש במלון הסעות חינם אל ומשדה התעופה, בריכה מחוממת ומרכז עסקים. תוכלו להנות מחיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך שהייתכם.

כל החדרים המרווחים של Holiday Inn Montgomery Airport South מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר כולל גם כספת, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מייבש שיער.

הבר של Holiday Inn Montgomery Airport South מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי יום.

נמל התעופה של מונטגומרי ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. האמנות הבישול טרנהולם טק, תיאטרון קפרי וחפצי אמנות מרסיאה וובר נמצאים כ- 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מסלול גולף, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, כספומט, נושאי מזוודות, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


96 Folmar Parkkway, מונטגומרי, אלבמה, ארצות הברית


 

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Holiday Inn Montgomery Airport South ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Holiday Inn Montgomery Airport South כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Holiday Inn Montgomery Airport South
מונטגומרי
אלבמה, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה